Imate li trgovinu gdje mogu tkanine vidjeti unaprijed?
Internetska smo trgovina bez dućana - znači nije moguće doći unaprijed vidjeti robu ili osobno je kupiti. Ako bi htjeli prvo vidjeti tkanine uživo, možemo vam ponuditi uzorke koje vam možemo za pristojbu poslati.
Kako mogu naručiti uzorke?
Uzorak tkanine možete naručiti putem tipke za umetanje uzoraka u košaricu koju ćete naći ispod svakog produkta.
Cijena uzorka je od 0,50€ + dostava.
Nakon stvaranja narudžbe nisam dobio/dobila potvrdni e-mail. Kako ću saznali jeli sve u redu s mojom narudžbom?
Ako niste dobili potvrdni e-mail za narudžbu i niste ga našli ni u spamu ili neželjenoj pošti, kontaktirajte nas telefonski na broj +385 92 431 2153 ili e-mailom info@takoy.hr. Problem ćemo riješiti zajedno.
Što napraviti ako nije tkanina, koju trebam, na skladištu?
Kod svakog našeg produkta postoji mogućnost postaviti funkciju UPOZORI ME unošenjem vaše e-mail adrese. Nakon što ćemo imati tkaninu na skladištu, dobit ćete automatski e-mail o danoj tkanini.
Koju minimalnu količinu tkanine mogu naručiti?
Minimalna metraža je 0,2m. Kod robe koja se prodaje na komade to je 1 komad.
Konkretnu količinu možete u okvir napisati (umjesto zareza potrebno je koristiti točku, npr. 1.5) ili stisnuti dugme +/-
Kako ću saznati gdje se trenutno nalazi moja narudžba?
Nakon slanja vaše narudžbe iz našeg skladišta dobit ćete e-mail s informacijama i također broj za praćenje paketa danog prijevoznika pomoću kojeg ćete saznati, gdje točno se nalazi vaša narudžba.
Gdje ću naći svoj račun za naručenu robu?
Račune standardno šaljemo automatski e-mailom nakon slanja narudžbe.
U slučaju da niste dobiti račun i niste ga našli u neželjenoj pošti ni u spamu, napišite nam e-mail na adresu info@takoy.hr i opet ćemo vam poslati račun.
Što ako nisam sigurna u vezi nijanse tkanine?
Svaka boja i nijansa tkanine se može prikazati na raznim monitorima i ekranima drukčije, jer to ovisi o kalibraciji monitora.
Zato ako trebate vidjeti realnu nijansu tkanine unaprijed, naručite uzorak tkanine primjedbom kod narudžbe ili e-mailom.
Jeli se moram registrirati prije naručivanja?
Za stvaranje narudžbe se ne morate registrirati.
Međutim, kao prijavljen kupac možete završiti narudžbu za 70% brže jer ne morate uvijek stavljati adresu i podatke.
U svojem računu možete također kontrolirati stanje narudžbe i vidjeti povijest narudžbi.
Koja je minimalna vrijednost narudžbe?
Minimalna vrijednost narudžbe je 10 € (bez poštarine).
Minimalna vrijednost narudžbe ne vrijedi u slučaju ako se radi o spajanju narudžbi ili kod kupnje pojedinačnih uzoraka.
Koja je razlika između kolekcija Oskar i Milano?
Tkanine iz kolekcije OSKAR su čvršće i osjećajno deblje, tako da bolje drže oblik. Zato su pogodne naprimjer za haljine od felpe s puff rukavima. Kad hoćeš naći odgovarajuću boju pasice uz felpu iz kolekcije OSKAR, uvijek prati jeli je pasica isto u kolekciji OSKAR i traži dalje prema broju boje. Uvijek tak budeš pogodio istu nijansu.
Osnovna svojstva OSKAR kolekcije:
- Felpa OSKAR: 170cm široka, sastav je 95% pamuk i 5% elastan
- Jersey OSKAR: 165cm široka, sastav je 93% pamuk i 7% elastan.
Nasuprot tome je kolekcija Milano nježnija i elastičnija. Njezinu mekoću ćeš cijeniti naprimjer kod šivanja donjeg rublja ili potkošulja. Ako hoćete skombinirati boju raznih materijala kolekcije Milano, pratite naziv boje - tada ćete sigurno potrefiti pravu nijansu. Međutim, tkanina mora biti iz kolekcije Milano.
U ovoj kolekciji nađete za razliku od kolekcije OSKAR i dizajnerske tkanine.
Osnovna svojstva Milano kolekcije:
- Felpa Milano: 150cm široka, sastav je 95% pamuk i 5% elastan.
- Jersey Milano: 150cm široka, sastav je 95% pamuk i 5% elastan.
Što znači oznaka № kod tkanina iz Oskar kolekcije?
Znak № predstavlja međunarodno značenje broja, tako da umjesto riječi "broj" koristi se ovaj znak.
Zahvaljujući ovom označavanju s brojevima možete pronaći točnu nijansu boje među raznim materijalima kolekcije Oskar. Kad budete pratili ovaj broj, možete biti sigurni, da tkanine s istom oznakom boje dobit ćete u istoj boji.
Koji je postupak kod reklamacije robe?
U rijetkim slučajevima reklamacije nam možete poslati na e-mail info@takoy.hr kratki opis problema i 2-3 fotografije gdje se vidi greška.
Onda ćemo vas kontaktirati s predloženim riješenjem.
Reklamirana roba mora biti neizrezana, mehanički neuništena i neprana.
Koji je postupak kod vraćanja robe?
Robu kupljenu na Takoy.hr moguće je vratiti bez obzira na razlog unutar 14 dana od preuzimanja (vrijedi za fizičke osobe).
Tkanine koje ćete vratiti spakirajte i pošaljite na poštansku adresu Stupničke Šipkovine 22, 10255 Donji Stupnik, Hrvatska
Robu možemo primiti samo u neuništenom i nekorištenom stanju, nepranu i neizrezanu.
Nakon primitka vas budemo kontaktirali s postupkom vraćanja novca.